Monday 5 March 2012

Aku yang tembam..:-)

Nama aku Nurazrenna Binti Nordin,,
aku dilahirkan di Sandakan,Sabah,,
aku dibesarkan di Johor...
Badan aku ni besar cikit dari kakak gan abang aku,
aku tak tau kenapa?
mungkin ikot belah bos aku kot..
Selalunye sedare-sdare aku suke menyakat,
kenape badan besarlah?
kenapa tak jage badanlah?
nanti tak ada orang sukalah???
tapi betul ker?
tak semestinye orang berbadan besar nie tak ada orang suke,,emm tp betul ke aku cakap nie!!,
mungkin satu hari bila ada orang suke kt aku time tulah aku diet..huhuhuhuhu...
tapi bila dipikir2x an aku bersyukur dengan badan aku nie..
sebab bila badan aku besar aku terhindar dari segala macam hal...
sedih????
spe kata xsedih bler orang ejek aku..
emm sedih orhh tapi aku diamkan jer..
mungkin satu hari aku boleh kurus macam korang-korang..huhuhu..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment