Saturday, 10 March 2012

persiapan kenduri

Assalaammualaikum....
alhamdulilah pada 11.3.2012 jam 2.54 p.m aku masih sihat ag...
alhamdulilah sekali YAAllah....
fristly aku nak cerita tentang  perkhawinan Kakak ke2 aku yg akn berlangsung tak lama lagi:
*persiapan hampir semua siap.
*kemas bilik pengantin pon dah.
*beli tu, beli ni semua dah siap...
*dulu ingat lama ag tp bler dh nk dekat nie macam cepat betul masa berlalu,berdebar pulak rase..
*hahahha mcm ak plk yg nk nikah.kalu aku dah berdebar,kakak aku mcmne plk an...is3x mesti lagi berdebar.
*aku harap majlis nanti berjalan gan lancar n xda cacat celanye..
*aku ingt arwah paksu Karim,paklong kedah ak,gan arwah Wak Nah boley ader time kteorg nk nikah tpp.......:'-(,Allah lebih sayangkan mereka...kan best klu mereka ader..
*berbalik pada persiapaan kenduri 2,emm xlma ag depan umah aku penuhlah gan bangsal...huuhuhu
*baju belum bli ag..
*tudung ag...
*Tema kenduri nanti merah jambu(pink) gan itam..
huhuhu aku baru taw nak sempurnakan 1 kenduri memakan masa yang lama,,walaupon kendurinye 1 ari jew..
huhuuhu time aku xtawlah macamne...
tapi aku dah pasang niat yang aku tak akan buat besar2x..InsyaAllah!!
cukuplah sekadar menjemput tetamu untk memberitau pasal pernikahan aku jer..
huhuuhuhuh. .
hahahha nak tau cerita akan datang aku ???
ok!!aku akan cerita satu persatu lain hari,,
,harini cukuplah aku taip yang nie jer

No comments:

Post a Comment